დღე მეორე
მეორე დღე იყო ძალიან საინტერესო. ვისწავლეთ. ბროშურების შექმნა. გაფორმება. სურათის ჩასმა და ფონის დაყენება.
დღე მესამე
მესამე დღეს გავეცანით კითხვარების შექმნას.პროექტის კითხვების ბლოგზე დაყენებას.დღე მეოთხე
მეოთხე დღეს გავიმეორეთ შესწავლილი მასალა და გავეცანით დამატებით ინფორმაციას.კითხვები პროექტის შესახებ
ზოგადი კითხვები: 1) როგორ ვიყენებთ მათემატიკის ცოდნას რეალურ სამყაროში?
2) საჭიროა თუ არა მათემატიკის ცოდნა ხელოვნებაში?
თემატური კითხვები: 1) რა ძირითადი კანონზომიერებაა, რომელიც ახასიათებს რენესანსის პერიოდის მხატვრობას( კლასიციზმს) და რითი განსხვავდება უმთავრესად სხვა მიმდინარეობებისგან(მ აგ: იმპრესიონიზმისგან).
შინაარსობრივი კითხვები: 1) რა ვიცით სიმეტრიისა და პროპორციის შესახებ?
2) არის თუ არ სიმეტრიულობა მკაცრად დაცული რენესანსის პერიოდის მხატვრების შემოქმედებაში.( მაგ: ლეონარდო და ვინჩის ჯოკონდა).
3) გარდა სიმეტრიულობისა რა ძირითადი მათემატიკური პრინციპია გამოყენებული ამ სურათში?
No comments:
Post a Comment